Logo [Messeforum Oy]
 

Messeforum urakoi Suomi-hallin maailman merkittävimmille kuluttajien elintarvikemessuille

Berliinin Grüne Woche on maailman merkittävimpiä suoraan kuluttajille suunnattuja elintarvikkeiden messutapahtumia. Tänä vuonna 18.–27.1. järjestettävän Grüne Wochen partnerimaa on Suomi. Suomella on käytössään kokonainen 1.600 m2:n halli, jonka rakentamisesta vastaa Messeforum.

15 tammikuu 2019

Lue lisää

Digiratkaisuja(kin) pitää myydä kasvokkain

"Maailma on aina vain digitaalisempi, ja digitaalisuus on tuonut eri teollisuudenaloille huikeita uusia tuotteita, ratkaisuja ja toimintatapoja. Silti väitän, että kansainvälisessä vientikaupassa edes digitaalisia ratkaisuja ei voi myydä täysipainoisesti ilman perinteistä kasvokkaista kohtaamista."

12 joulukuu 2018

Lue lisää

Nykyaikaista vientimarkkinointia satoja vuosia vanhalla konstilla

Tämä viestintä- ja markkinointijohtajamme kirjoittama kolumni on julkaistu Kauppalehden Vieraskynä-blogissa 25.10.2018:

Digihuuman pyörityksessä on ilahduttavaa todeta, että on olemassa henkilökohtaiseen kasvokkaiseen kohtaamiseen perustuva vuosisatoja vanha markkinoinnin muoto, jonka voima ei ole kadonnut minnekään: ammattimessut tuottavat kauaskantoisia ja helposti mitattavia tuloksia.

30 lokakuu 2018

Lue lisää

Arkisto: