Logo [Messeforum Oy]
 

19 kesäkuu 2017

Suomi-brändillä lisää messunäkyvyyttä

Tokiossa Japanissa 14.-17.6.2017 järjestetyt Interior Lifestyle Tokyo -messut tarjosivat erinomaisen areenan yhdeksän suomalaisen designbrändin kansainvälistymiselle.

Messujen Nordic Lifestyle -aluetta hallitsivat Suomen liput, jotka johdattelivat messuvieraita suomalaisten näytteilleasettajien messuosastoille. Yritykset toimivat kukin omalla messuosastollaan, mutta yhteisenä kattobrändinä näkyi suomalaisuus.

Yhtenäinen suomalaisuutta korostava messuilme toimii erityisen hyvin Japanin markkinoilla, jossa Suomella ja suomalaisella designilla on suorastaan maaginen maine. Yhtenäisiä Suomi-paviljonkeja tullaan toteuttamaan Tokion ILT- ja IFFT-messuilla jatkossakin.